Devin Booker Hits Iconic Pose vs. Nuggets

פורסם בתאריך 7 יונ 2021
Devin Booker did it again. This time, during the NBA playoffs.

Subscribe: ilaward.info...
Follow on IG: fbleacherre...
Follow us on Twitter: bleacherreport
Like us on Facebook: bleacherreport

תגובות

  • im glad booker didnt leave the suns. imagine if suns drafted luka. i know Ayton is great but not as great as luka

  • Man did I fucking miss the crowd

  • Foul for touching someones fingernails 🤦‍♂️

  • For me personally, I have been suffering as a Suns fan. Not from the USA, all my friends tell me, to switch teams to be a fan of cuz theyre so bad, but I am loyal to the team, rooted for them even during those dark times, because the Suns is the team that I fell in love with basketball during the Nash era. Good times indeed.

  • He's laying there waiting for Kendall to come do her thing

  • iconic

  • Bad call stuck his leg out

  • His iconic pose XD

  • He should be called offensive foul ,look at his feet

  • That's the pose he uses with Kendall 😉

  • Iconic pose or pose for flopping successfully?

  • Foul? 🤔

  • It looks like the next 2K22 Cover

  • Can’t wait till they make this a statue outside the Suns Arena

  • That pose broke the sound barrier

  • No contact at all he kicks the defender and the call that a foul nba is thrash these days💩💩💩

  • This is kendall favorite position

  • A poisonus leef must untustred

  • suns fans last year: time for a new team Suns fans this year: Lets goooo we winning i totally had faith

  • That’s how he looked at aliza

  • It was the jerseys that turned us around🔥🔥🔥🏀

  • That’s the Jamal Murray pose lmao if you know what I mean

  • Booker gets a screen.. he’s on the outsi…booker took a 3 and the foul OMG 4 pt play Chance for booker here and he… hits the free throw 4 point play for booker suns 96 Nets 132 great game

  • It’s cool until you do this on the black top

  • Yea devin booker is one of them ones ☝🏾

  • The get Bodied posed

  • All goosebumps for the play and the insanity from the crowd.

  • New NBA logo

  • He got hit so hard on the hand that it made him fall. It’s not just LeFlop, it’s LeNBA.

  • De ja vu

  • MPJ is a pretty good defender but he's gotta stopping closing out so hard on the perimeter. He keeps fouling shooters, sometimes he just goes right through em, just close out with a hand in the face and contest the shot.

  • This pose will be his future statue lol

  • D book the real deal. Same team since rookie days even when he wasnt reaching the playoffs.

  • If Denver don’t win game 2 or 3 it’s over for them cause the Suns playing they ass off right now

  • History repeats itself

  • Travel 🤷🏽‍♂️

  • Deadman D Book

  • Crowder pushing Jokic

  • Iconic moment, but how was that a foul?

  • Yall see how hard DA was running to the rim? He pretty much took 3 Nuggets with him

  • The automatic carp appropriately hope because beginner holly visit toward a witty sparrow. elfin, noiseless exclamation

  • And you see a ref falling as well

  • Devin booker just wanted to be like 🦦

  • the foul was weak, but i like the pose..

  • Booker plank. No doubt

  • the "Iconic Pose" is just Book lying down lmao

  • 0:12 that man scored a 3 as well

  • Lmaoo the sloppy top pose 😎

  • A kid who didnt even start at UK now star in NBA. Let this sink in.

  • ah yes the reverse plank, what a madman

  • This just goes to show how good devin booker is , not stat packer. It is impossible to win a tile by yourself carrying a team this suns team shows that you can make it the postseason and who knows maybe they win it all this year if they can beat the nets lol

  • He should but he needs close his legs it kinda looks sus a little

  • He will finis same-out of ring😋😋😋

  • he literally kicked his legs out to get the contact which i thought was not allowed

  • Got damn it sounds loud in there!

  • I’m sorry but where was the foul

  • He's reminding Jamal Murray of what happened on Twitter a few years back. If you know, you know

  • I like how his iconic pose is literally just him laying on the floor.

  • offensive foul

  • FFFFFLLLLLOPPPPP! Everyone flops in the NBA now. Everyone! And the league rewards the worst floppers.

  • In that same position when he goes home to wifey

  • SLAM DUNK Sendon ?

  • I make that pose…but for a completely different reason

  • so tired of that stupid shit being called a foul.

  • I do this pose every morning I wake up. Never realized how iconic it was.

    • LOL me neither. Wish I could have trademarked it.

  • Phoenix is lit right now

  • can someone tell me where the foul was at?

  • D booker shoe logo? Jk🤣

  • He got stop landing his legs that way Scary asf bro

  • It's only "Iconic" if it's done consecutively. He's only done it twice. Lol

    • Hell nowadays people use the word "iconic" if somebody eats a sandwich, its still wrong but its whatever

  • He wants Dwight Howard to sit on his face

  • Low key a flop, book my mans tho

  • But missed the free throw , thats why it's cut out 😜😜

  • That is not a foul

  • Cant wait to see the memes 🔥🔥🔥

  • Looks like an offense foul for kick out his leg.

  • F me pose xD

  • The Legend of Booker is born, first they eliminate The King and his army and now him and the Suns are here to burn the Nuggets with the MVP of this season, The Joker. 🔥 🔥 🔥

  • Iconic flop?

  • Be legendary

  • Crowd going crazy

  • Suns going to the conference finals

  • No mask Phoenix

  • It's the "I faked I was fouled, so I can get a free-throw" pose....

  • So this shiit is already "iconic"? lmao

  • I think the only west teams who haven’t turn around for a while is sacramento kings and im a kings fan 😭😭😭

  • Love the crowds are back having fun with garlic fries and a bud

  • Big time shot. But how did he get so open. Crowder with the football hit on the joker

  • PBA ANO NA KELAN MAGSISIMULA YUN LIGA NINYO

  • oh this was definitely getting that top from aliza

  • WET LIKE IM BOOK

  • That's the pose you make while getting the proverbial "Double Gauk-Gauk 3,000"

  • Isn't this Kobe's pose?

  • Suns vs clippers Finals Bkn vs la clip

  • Young Kobe

  • He missed the free throw tho

  • He got that pose every night credit from kendall Jenner , if you know what I mean

  • he flopped just to get an excuse to do that pose

  • His biggest achievement is breaking the kardashian's curse.

  • It's an offensive foul thou, he kicked out his leg...